close

今日,係我生日ge大日子。有時候真係唔得唔認老,呢邊ge我大一歲,戈邊d新ge偶像歌手幾乎全部都係90後,差距呀~我唔要有代溝呀~!

 

今年生日ge日子唔多好,撞正星期二。番工ge番工,番學ge番學,我仲要考試添!原本諗住走堂去慶祝生日,點知提早左考試,想唔番都唔得啦……加上DUP仲要OT添,我地更加冇時間係正日可以好好咁慶祝~因此,我地選擇左提前一日去慶祝我生日啦!

 

5月2號呢一日,簡直充實到爆,同時亦都攰到爆!我地晏晝兩點出黎,先去左氹仔舊城區食下野。周圍都好多自由行,「興記」又冇開,最後選擇左聲稱絕無添加味精ge「中華麵館」。

IMG_1269.JPG  

呢間野真係好耐冇食過,除左出菜慢左d之外,水準算係keep得唔錯。食完就去影相相啦,我地去左龍環葡韻,有一大片花田咁ge地方,好靚!

IMG_0646.JPG  

可能係因為DUP太耐冇去影過相ge關係,所以即使熱到成身汗,都仍然影得好鬼開心。

 

係氹仔逗留左一段時間之後,驚險時間又到啦!登登登登……就係我ge駕駛練習時間啦!

 IMG_1228.JPG    

剛剛考左牌一個月,只揸過一次咁大把,仲要差d撞車(@@暈)……要儘快克服呢種心理恐懼,就一定要勤練!係路氹戈邊車比較少,馬路又比較寬闊,比較好練d~可惜,即使一直都重覆練習同一條路線,仍然一出到迴旋柱我就好騰雞!唉…你叫我點算……越練越冇心機,算~出發去路環玩下好過!

 

我地ge下一站就係路環市區,亂咁泊左架車係海關門口ge空地之後,就周圍去影下相。海邊對面就係橫琴,雖然兩邊都好似好鄉下、好漁村咁,但對比於高樓大廈林立ge澳門市區,真係別有一番風味~

IMG_0652.JPG  

呢度風景好靚,好悠閒,好舒服!由於係海邊,所以有好多以前ge造船廠遺址係度。

IMG_0654.JPG  

係路邊仲發現,原來啤酒樽都可以砌牆,勁!

IMG_0653.JPG  

影完相之後,諗住去漢記食下野,點知戈邊又多流浪狗,又冇位泊車,所以都係下次先啦~就係咁,就番左澳門啦。

 

番到澳門其實都已經成七點鐘,我地打算食左飯先去行街街,幫助消化嘛。我地今次去Pizza Hut慶生,其實早在上一年已經話去Pizza Hut慶生ga啦,但因為某d原因所以最後冇去,結果一年後黎補番。

IMG_1459.JPG  

幸好係星期一,而且好早,所以我地唔需要等位等餐死,就咁直接入去食啦。我地叫左個2人套餐,又加左d野食,望落好似好少咁,但最後竟然飽到要打包!總之真係飽到不得了~食完之後去左新馬路行街,買左2件kitty衫衫、耳環,最最最重點係…終於比我買到CNBLUE ge「First Step」韓國版CD啦~仲買埋梁文音ge新碟添!

IMG_1469.JPG  

好可惜ge係,點都R唔到個老細送poster比我……枉我一年都幫襯佢唔少,連咁少少野都唔送比我~可惡!行完買完,都真係幾攰下ga~突然接到江交ge電話,話夜晚一齊去食飯慶生。戈一刻都幾感動ga,難得佢地會記得我生日嘛~我番左屋企擺低d戰利品,換過件衫,就去下半場啦!佢地約左十一點係「泰豐」等,不過我同YUMIKO差唔多十一點九先到。食飯之餘,仲收到今年第一個生日蛋糕,好開心呀!

IMG_1482.JPG  IMG_1486.JPG  

生日蛋糕真係唔可以缺少ge野呀!

 

今年ge生日願望,其實已經實現左啦!我早在考車前就已經將生日願望提早左拎黎用,結果,真係實現左喎!而家只希望身體健康、世界和平、搵份好工~希望都實現到啦^0^

 

P.S. 今年第二份生日禮物,MY DEAR DUP送ge IPHONE播放機一部!呢部野我想要左好耐ga啦,但太貴啦,我唔捨得買。果然今次真係好surprise呀,我完全估唔到呀~

IMG_1468.JPG  

今個生日過得好開心~多謝各位呀~thx & love u ^3^

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()