close

尋日係勞動節,爭win左ge我,有假放啦!話說前幾日番左白色iphone4,做到嘔晒血咁滯…所以我先唔會為左戈個爛鬼double paid而番工呀~九成仲要OT喎,唔化算!

 

早成個禮拜前,米高已經約好左我,佢話佢勞動節放假,諗住同我提早過生日,去影下相、行下街、食下野咁啦~原本DUP都一齊放ga,點知前幾日佢公司突然要佢五一OT,所以我都唔知算係好事定壞事……總之,最後變左姊妹遊啦^0^

 

我地晏晝一點幾係新馬路等,諗住去路環飲下咖啡、影下靚相咁,點知我地等黎等去都等唔到26A,最後搭左11號過左氹仔先,再轉去路環ge車應該會多好多。點知……係氹仔巴士站等到發左毛都冇車!(又唔係完全冇ge,都有一兩架咁ga,只係逼爆兼飛站!)所以我地最後都係改變行程,去左氹仔舊城區扮自由行食下野咁,然後再去威尼C行街街……因為出面好鬼熱!!!

 

我地第一站去左「新好利」食燕窩撻!超正~仲食左豬扒包、豬扒雞翼撈粗,飲左紅豆冰(<--「喜蓮」戈d正好多)!

IMG_1206.JPG  IMG_1209.JPG  IMG_1212.JPG  

然後打的的去威尼C~~今日收獲好豐富哦!

IMG_1215.JPG  

米高買到佢搵勻全香港都賣晒ge ALL STAR高筒鞋,仲買多左一對涼鞋添~又買左幾件衣服~真開心!

我都唔差,終於比我搵到CLINIQUE新出ge BB CREAM!

IMG_1216.JPG  

前幾日去八佰伴搵,戈個靚女話因為係外國出,要去免稅商場先有,澳門起碼6月先番貨,我超失望囉!好在,皇天不負有心人,終於係威記WATSON買到!其實呢支野係前幾日睇「女人我最大」KEVIN老師介紹ga,佢話呢個產品連續通過左7000幾次實驗都唔怕敏感,所以見咁正我先買咋~而且價錢$250我覺得非常合理。

買完一輪野,腳仔攰添,就去左Haagen Daz high tea~我地兩個成日話要約出黎黎個貴婦式high tea,結果講到而家先有時間去做。我地叫左兩杯特式飲品,超正呀!

IMG_1219.JPG  IMG_1222.JPG  

飲完hea完傾完之後,行去搭車戈陣經過金光綜藝館,當然要同小豬………poster影張相先啦,否則演唱會當日應該幾難攝到入去影……

IMG_1225.JPG  IMG_1226.JPG  

啊~~好期待5月7號呀~我ge小豬呀~only only u u u~only only u u u~~(發癲ing~唔使理我~)

 

可惜身為大忙人ge我,行完街當然仲有下半場啦。原本約左d同學仔係台山m記做報告,點知冇位要轉去寰宇m記做。我又唔識去戈度喎,結果又係要打的……一直做做做,做到十點幾先做完。之後同DUP去食完野就番屋企囉……呢日過得真充實呀!

 

P.S. 今年生日第一份生日禮物收到囉~係米高BABY送ge Thomas Sabo姊姐手鏈一條,係我最愛ge粉紅色哦,仲有代表我ge 「K」同「Kitty」charm添呀!超靚,我真係好鐘意!多謝哦~^^

IMG_1217.JPG  

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()