close

今日本小姐打敗仗。其實早兩日已經有D徵狀,不過諗住小事,所以冇乜點注意…點知尋晚開始出大事,個口痛到連野都食唔到,超級無敵痛!!!最後請左日假,去左鏡湖睇醫生。第一次睇耳鼻喉科,原來要等超勁爆耐!我去第二科覆完診番黎仲未輪到我=.="耳鼻喉科勁恐怖,要坐係一張類似係睇牙醫ge椅度照,而且個醫生好死惡!check完後,原來我係喉嚨發炎,都幾嚴重…最慘係我脷根位置生左兩粒應該係飛滋ge野,搞到連郁一郁條脷都痛!即係話連講野都痛…

IMG_8515.JPG 

睇完醫生,攞左一大堆藥番黎,原來連食藥都咁鬼煩!一d1日4次,一d又1日3次,有d又1日2次,有d1日1次,有d話要臨瞓食,有d話要飯後食,有d又話要空肚食…天啊!煩都煩死我啦!!!但為左可以有健康ge身體享受我下個月ge OKINAWA之旅,煩極都要食…

夜晚,老媽子知我食唔到飯,所以煲左d瑤柱粥比我食。不過今次佢又失敗左啦,瑤柱要用細粒戈種黎煲粥先好食ga嘛,我阿媽用左d大大粒黎煲,結果…冇乜味囉,又多渣喎,晒料!

IMG_8521.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()