close

10月15日,DUP黎接我放學,我一落樓下,正尋找小黃ge身影…噫?奇怪啦,佢咁搶眼,冇理由唔見ga?點知,我再瞄一瞄,一部好熟悉ge車係我面前出現!再望下個車牌…啊~我ge愛車終於回歸啦!一個月冇見,換左鈴,成架又翻新左!戈個死DUP原來戈朝一早就去攞左番黎,只係瞞住我諗住比個驚喜我。呵呵,我實在太高興啦^0^

 

10月16號係重陽節,今次終於爭贏左,有假放啦!原本戈日諗住去松山登高買個風車轉下運,因為已經n年冇去過。點知,例牌…一放假就訓到唔願起身!原本八點幾醒左,諗住起身ga啦,但又冇呢個意志。九點幾十點幾又醒左一次,都係唔得,個人好似痴住左張床咁。最後……還是宣佈放棄!不過我地晏晝都出左去食飯行街,去左高士德、新馬路,又係呢d地方囉,冇計~澳門太細。夜晚等表姐阿誠放工一齊去食飯,周圍都好爆呀!最後去左風順食骨煲,仲要係同人搭枱咋…

 

第二日,10月17日,出事啦!一訓醒,oh my god,喉嚨好似比火燒咁,口水都吞唔落!戈一剎那,我就知又係我貪食累事啦…早幾日喉嚨發炎睇完醫生,未完全好番又去食骨煲打邊爐,真係自己攞黎賤囉!結果呢日,又要留係屋企休養。DUP晏晝買左d消炎藥上黎比我食,訓左陣,好番少少。夜晚,約左同學仔七點係皇朝傾報告。DUP同埋我一齊去做軍師,一傾就傾左三個半鐘,但好似仲係半桶水咁…今次一定要加油先得呀!唔敢看戈科對我黎講真係人生污點呀!我可憐ge獎學金……T^T

 

尋日,係我presentation ge大日子!但…乜都未準備過。我訓醒都已經成12點,開始作ge時候都差唔多一點半囉,睇黎我真係唔知個死字點寫…上網搵資料,一路作作作,雖然一早心入面已經有個大綱,但真正做出黎實在有難度呀…一直到六點,終於KO左!成份野,感覺上都唔差,PPT亦唔錯,哈哈,我真係天才呀!由於怕等唔到巴士番學,我即刻打比DUP,叫佢黎送我番學。由於今堂我係第一個present,所以超驚!有d字又唔係咁識讀,又緊張。幸好,我係準備得最足而且係講得最好戈個,哈哈,心血總算冇白費。放學後,去左食我至愛ge酸辣粉,太耐冇食過啦,唔理得個喉嚨咁多啦,成日冇食過野,醫飽個肚最實際!希望第二日唔好又復發過就得啦…

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()