close

今日係2010年11月7日,係本小姐衝出澳門呢個鬼地方ge大日子!仲有幾個鐘,就要出發囉,我興奮到而家仲未訓得著呀!反正要搭一個鐘船同四個鐘飛機,到時再訓啦,哈哈!今次係第一次係香港飛,我要多謝米高同佢老公ge協助,我先唔使盲踪踪咋。第一次唔使自己plan行程ge自由行,真好!

記得我之前發誓過兩年內一定要去日本,終於做到啦,好有成就感!不過今趟沖繩之旅好唔抵呀,我地八月底已經book好晒機票,戈陣d yen升到9,諗住佢出發前幾個月會跌少少啦,點知一直升升升,今日係9.55!前幾日仲升到9.6幾,我逼住係最貴戈日換左錢…真係暈低。加上呢輪中日關係又惡化,所以都咪話今次旅行可以好安心,再加埋係自駕遊……希望一切順利啦!

雖然旅行係好開心,但今次我冇之前咁期待,皆因出發前要交兩大份報告又要測驗,真攞命!可能呢排公司人事變動,搞到多左好多野做,放工又要做報告,天氣又變,結果我係做完第一份報告ge時候就即時病左!旅行前兩日先黎病,唔通連個天都唔鐘意我?最可憐係病左都冇得休息,因為最後一份報告係旅行前一日交,而且我戈組完全未郁過。最後,利用病假+通頂,連續馬不停蹄30個鐘,終於放下心頭大石啦!不過可憐ge係我缺乏休息,睇醫生食埋藥都冇起色……而家個喉嚨仲係比火燒緊,女高音亦不見了,咳到甩肺,但只要唔好發燒就得啦,否則我ge OKINAWA之旅不但會泡湯,仲會連累他人…

順帶一提10月30號小豬ge 3D演唱會,真係超正!久違一年半,仍然係我心目中最棒ge羅志祥!戈日我同米高都嗌到沙聲囉~^^

IMG_8569.JPGIMG_8570.JPGIMG_8980.JPGIMG_9055.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()