close

唉!本小姐呢個月真係忙到嘔!

距離我ge OKINAWA HAPPY HAPPY之旅仲有10日。原本我係應該好期待ge,因為之前去旅行都係咁,但今次竟然冇!去之前要交2大份報告,又有ENG presentation,又要測驗,最慘係報告到而家仲只係半桶水,真係好擔心>< 跟住去完旅行番黎戈個星期又要考試,識分身都搞唔掂囉!仲有,近排無啦啦中日關係又惡化,d yen仲衰,由八月底等到而家仍然居高不下,仲同我升到上95!由於今次係自駕遊,所以安全方面都有少少擔心……咁ge情況下去OKINAWA,我真係唔知應該開心定唔開心囉~~

上星期,我公司做年底員工評估,當然又係冇好野啦…最慘係我臨評估前戈幾日,唔知點解比人搵到好多我做錯野ge case出黎,大大小小都有,頂!都唔知係咪專登ga!有乜理由係評估前一次過浮晒出黎喎,搞到我又比人喪插!但呢樣都唔夠衰,最賤格係我覺得公司利用員工評估黎遮掩威逼員工ge醜態。我戈team得4條友,隔離team走左1個,要係我地度調1個過去,即係我地又少左人手啦。平時4個人都已經好唔夠用,因為每日總有人會放下例假呀年假之類,而家得番3個人,大家放假絕對唔可以重疊。最慘係我要番學戈幾日佢地一定要就我番早,即係其他戈2個都要番晏,否則又係搞唔掂。換句話說講,我又欠落同事一大堆人情。最慘係,評估ge時候,我super同我講:年底會有一大堆超筍ge offer出,又準備賣iphone4,一定會比以前更多野做更忙,我地要有心理準備經常開OT,由於少左1個人,所以開OT唔會再只係以前ge一兩個鐘,可能要更多,病假呀、年假呀戈d野,要自己好好分配下,因為好缺人手…你地睇下,呢d說話擺到明就係警告緊我地唔準攞假、要日日準備開OT!都痴線ga,走左個人唔夠人唔識去請人呀?經濟唔好ge情況下一年賺七億都唔請人,1個人當n個人用,想折磨死d員工咩,咁樣唔病就出奇啦,病戈陣又暗寸我地話冇得攞病假,咁佢玩晒啦!呢間公司真係超低能囉!我最激氣就係我地間死人公司開OT係完全冇錢補!因為佢覺得係你能力不足ge問題!仲話之後多野做到可能唔止開一兩個鐘OT,咁ge說話都講得出!PH番工又冇假補!大佬,人地黎打工係搵餐晏仔咋,唔係賣命囉!多勞係咪應該多得先?OT補錢PH補假呢d野,係天經地義ga喎,咁都要剝削我地,唔通外國公司ge規矩係咁咩?但呢度係澳門囉!咁算點先?搵我地笨實呀?所以呀,而家一個二個都就黎頂唔順啦,個個都想轉工,到時個個走晒,呢度就由得佢死啦!真係好激氣呀!激死人啦!!!

小妹近排已經密密留意緊其他工作機會,總有一日我會逃出呢個困左我兩年半ge地獄!

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()