close

小妹我係2010年11月11號夜晚九點鐘左右正式回歸澳門ge懷抱啦!不過一出港澳碼頭就即刻開始抱怨,點解成條街咁多垃圾!點解d海水咁黑!oh~去左沖繩五日,實在正到令我樂而忘返呀~~~雖然今次去旅行係病住去,病住番,但沖繩呢個地方真係好適合度假!(撇除d yen超貴之外……)總括黎講,就係 I LOVE OKINAWA VERY MUCH LA!!!

 

第一日,即7號戈日,朝早六點起身,七點一個字已經到左港澳碼頭,等等等…坐八點半船去香港機場。今次好方便,因為D行李完全唔使自己拎,搭船前寄存左就一直到沖繩機場先拎,爽!第一次係香港機場由1號閘口行到70號閘口,真係幾攞命!嘩~個機場大到阿媽都唔認得,澳門戈個應該可以收皮…雖然路程長左少少,但勝在商店亦唔少,簡直就係威尼C機場版,乜名牌都有得賣,臨走都要撈番你地一筆!我地搭11:55機,原來只需要2個鐘,我即時精神晒!因為我好討厭搭太耐飛機…到左沖繩,降落係那霸機場,個機場其實都幾細,不過最搞笑係除左要打手指模,仲要影埋相,保安超嚴!過晒關之後我地搭的士去check in。嘩!500yen起錶,仲要已經係最平戈種的士!問你死未?差唔多係澳門ge 4倍,超金!去到酒店,總共千幾yen,突然發覺,沖繩d的士佬都幾好搵^^check in後,我地出去搵野食。由於日本比中國快一粒鐘,所以我地6點都未夠已經食晚飯。第一日我地去食海鮮,真係好鮮,樓下買完,樓上即煮,而且勁好味!不過當然又係金金金啦~好似要成一萬yen左右。食完野,行左陣街,好早就番左酒店休息囉。呢日,係五日行程最唔好ge一日,因為一落機已經落雨,而且落到夜晚都未停,搞到我地好擔心會影響之後ge行程。

 

第二日,11月8號,嘩!天助我也,陽光普照!呢日我地一早check out然後去OTS租車再去check in。呢間咁ge OTS真係超煩,收得又埋,租架車又要分別去幾個唔同ge counter先搞掂,不過最後都租到,唯一唔滿意係銀色車啫~不得不讚一句,日本d GPS真係好發達,跟住佢行左咁多日都冇乜誤差,唯一衰ge就係第一日帶左我地去山卡啦,差d搵唔到要去ge酒店,個GPS點左我地去對面山頭…第2晚同第3晚係住同一間酒店,我同米高第一眼見到間酒店就即時尖叫狂歡!天啊!無敵大海景!藍天碧海!壹號湖畔頂層都冇咁正呀~~我地間房係4樓,超大!有一間房四張床,仲有廚房同客廳添!我地4條友就好似突然同居咁,住係同一屋簷下,超開心^^擺好D行李後,我地揸車去親近大海lu…雖然水溫太低玩唔到潛水,但我地搭左船出海。遠睇係湖水藍ge大海,原來近睇都係咁藍,d水仲要清到阿媽都唔認得,完全係好似冇污染過,即使去到比較深ge地方,仍然好清晰咁可以見到海底ge熱帶魚、珊瑚同埋岩石!超靚!簡直就係一個自然海底博物館咁!然後我地再去戈舊白色ge觀光台,原來下面行落去可以睇到水底大約4米深ge景色,都係一個字形容:清!真係好靚呀!爽完一大輪,已經係當地ge五點左右,我地準備去覓食。沖繩出名食豬肉,我地去左一間位於山卡啦ge"大家",呢間野d裝修超有日本古典風味,係一個木製ge榻榻米食店。不過最靚ge係我地坐ge位置,隔離就係一個小型瀑布,置身係真正ge大自然之中食飯我真係第一次(澳門戈d都係人工造出黎ge),非常之有特色!雖然呢餐飯都幾貴,但有咁好ge環境同野食,值得ge!

 

第三日,係我地個個人影爆memory card ge一日!我地一早左食日本最出名ge拉面,果然係唔同d ga,超好味。跟住就去左海邊ge山頭睇自然風景,去睇好似桂林象鼻山ge大石,配上藍天碧海白雲,加埋大浪ge沖擊之下,更靚!戈日,我地仲見到有日本人著住傳統ge結婚禮服影結婚相添!不過我同米高最羨慕ge係…佢包到咁實,真爽,我地都就快比d海風吹到凍死啦!睇完風景影飽相後,我地揸左好耐好耐車,去參觀沖繩必去ge海洋博物館。同之前馬來西亞ge海洋博物館相比,沖繩呢個正好多!因為真係有震撼到我。呢座野除左海洋博物館外,亦有海龜館、海獅館、花卉館等等,竟然仲有海豚表演添!一樣,同香港海洋公園ge海豚相比,呢個亦係正好多!呢座海洋博物館之所以咁出名,因為佢有全世界最大ge玻璃水族館,我地第一眼見到戈度入面d超巨型魚,即時個口合唔埋。嘩!使唔使咁大條呀,條魚一張開個口,應該可以一次吞得落20個人,我真係未親眼見過咁大條ge魚囉,好震撼呀!參觀完,已經差唔多到黃昏囉,去買左d紀念品,就揸車去覓食啦。同樣,揸左好耐好耐車,最後到達美國街。呢度算係商場集中地,而且重點係間間都好有特色,真係好似置身係外國咁!我地又係去左食拉面,同樣,亦係非常之地道,非常之好味(突然覺得味千戈d唔好食)!食完野行左陣街,影下相,因為米高可能係今日吹得大多風凍親,所以唔舒服,我地就提早少少番酒店休息啦。

 

第四日,要離開藍天碧海酒店啦,超唔捨得呀!呢日係文化之旅,我地一早去check out,然後去左一間外表完全唔似食肆ge傳統日本料理店食早餐+中午。亦係一個字形容:正!個樣超靚超豐富之餘,仲勁爆好味!真係好滿足呀^^跟住我地去左一個日本舊時遺址參觀,雖然其實冇乜野睇,純粹係一道爛石圍牆,但戈度d風景實在不得了,藍天白雲係必然ga啦,仲有可以望到一大遍沖繩居民ge住宅,同澳門大炮台望過去ge高樓大廈相比,呢度感覺上更有悠閒,更舒服。睇完之後,我地去參觀今日文化之旅ge重頭戲---首里城。其實首里城相等於北京ge故宮,係舊時皇帝議政同埋居住ge地方,好有特色ga!日本人真係好愛乾淨,入館參觀竟然要除鞋,呢到又體現到文化ge差別啦。參觀完,我地就去最後一晚ge酒店check in啦。呢間酒店,亦係搵左好耐,因為GPS都冇顯示。幸好,最後都搵到。相比起前兩晚ge酒店,呢間ge房間比較細,不過同樣有4張床,而且風景亦一流!之前係露台望出去係藍天碧海海灘,而呢間係藍天碧海港灣。港灣內停泊左好多遊艇,感覺上d人好有米,而且我地check in時咁啱係黃昏,外面日落戈陣真係超靚!夜晚,我地去左一間外表好普通ge食店食飯,原來戈間係一間家庭料理店,佢D野都幾好食,好有媽媽ge味道。食完我地行左陣街,作最後衝刺去買埋d手信,就番酒店執行李,因為第二日要撇啦~嗚嗚T^T

 

回歸日,11月11號,朝早一早就起身,因為要玩埋餘下ge行程。自駕遊有一樣野係好好ga,平時去旅行最後一日通常要將行李寄存係酒店,到玩完之後再番黎攞,然後去機場。但自駕遊就可以將行李攞係架車度,一齊去玩再直接去機場,否則,番酒店再去機場,路程長之餘,又晒時間。我地呢日朝早係酒店食早餐,都幾多野食,味道亦唔錯。跟住就出發去玻璃工場啦,開頭諗住去整玻璃ga,但當地時間十一點先開始,我地怕時間唔夠去埋其他地方,所以都係算啦。玻璃工場d貨品全部都係手制玻璃,好靚!但一隻玻璃水杯圍番都要百幾二百蚊港紙,有d唔抵之餘,仲怕拎到番黎會爛,所以我地乜都冇買到。之後我地就去玉泉洞啦!玉泉洞係一個超級大ge洞,入面有好多以前地理書有睇過ge自然地理現象。不過入面好暗,有幾分恐怖。雖然我都有少少驚,感覺頭上一大堆密密麻麻ge箭形石柱好似隨時會跌落黎,但我興奮多過驚囉,因為第一次親眼見到呢d自然地理現象嘛!開頭米高唔敢入去,後來都跟住我地一齊行,不過戈度真係好大,好似行黎行去都行唔到出口咁,有d似尋寶ge電影。入面除左有石、仲有水,而且d水會係頭上d石柱滴落黎,搞到d衫同地下濕濕地。結果,我落樓梯戈陣一個唔小心,就比地下d水扇倒,個pat pat好痛呀><出左玉泉洞之後,我地去參觀埋附近ge地方。戈度原來亦有一間玻璃工場,而且有日本學生係度試整玻璃,我見到整玻璃d爐寫住1400度,即時O晒嘴,不過整玻璃真係一樣好神奇ge野,要好多步驟,造工亦要好細緻,d人真係勁呀!睇完呢個地方,我地就出發去機場附近ge OTS還車啦,還車前要先入滿油,當地油價都幾貴,入滿大約要400蚊港紙。還完車,就等OTS ge shuttle bus黎車我地去機場。我地搭當地時間16:30飛機番香港,降落戈陣係香港時間ge 18:10。跟住我地再坐20:00船番澳門,食埋野番到屋企,已經22:00囉!整個旅程,亦就此完結。嗚嗚T^T好唔捨得呀~點解時間過得咁快ga……

 

今次旅程,真係好開心,雖然係d yen最貴ge時間去日本狂比人話on居,但開心真係用錢都買唔到ga!11月,天氣唔熱唔凍,又有藍天白雲,去沖繩真係一流!今次我亦都見識到好多以前只係係書本先睇到ge野,所謂「讀萬卷書不如行萬里路」,呢句說話正正係今次旅行ge總結。日本人真係好有禮貌、好有修養,比台灣ge更好客,即使d野好貴,你仍然會因為佢服務太好而去買,因為唔買會自己覺得唔好意思。今次住ge地方,全部都好靚!我未試過住一間酒店係望海,而且仲係藍天碧海!每日朝早行出露台,都感覺到好fresh,即使每日都要好早起身,但仍然係好精神!而家米高佢地已經plan緊下年12月或後年1月ge北海道7日之旅,我真係好想join呀,我好鐘意日本呀~~^3^d

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()