close

沉靜左幾個月,我又蒲頭啦!

呢段期間,我唔係唔想寫,內容日日都有諗,但就係懶!懶到出汁~冇恆心~冇毅力!成日掛住煲劇(呢個先係main point)~~

今日,突然有感~想發表一篇對於我目前興趣同喜好ge心路歷程(我講緊乜?)~

其實小妹我以前係一個乖乖學生,想當年(遠望…)放學番屋企最大興趣係上網ICQ(咸豐年代ge野),戈陣亦係MSN開始流行ge時期,所以兩個都開晒黎傾計,其實都係同一班人啦,哈哈!而家諗起都幾無聊~

高中畢業後,去左屈記打工,認識到一堆豬朋狗友,即亦係而家ge七仔戰隊~其中YUMIKO同CINDY呢兩條友,日日係我隔離講台劇,仲要次次都講到好鬼死興奮。係高度感染環境下,由戈時起我就決定,為左同大家有更多ge話題,我係時候要去update下啦~

記得我第一套睇ge台劇係"惡作劇之吻",亦從中發現左偶像劇呢一樣野原來係咁奇妙~咁吸引!從此之後,就一發不可收拾啦!

1.jpg      

不過有時我又會諗,如果第一套睇ge唔係"惡吻",而係其他可能冇咁好睇ge,我會唔會淪陷得咁深呢?每次出大陸,我總要買一大堆台劇番黎煲,煲到天昏地暗,差d連阿媽都唔認得。而家諗番起,其實都幾誇張!到目前為止,近年ge台灣偶像劇(不論紅唔紅)我都煲過晒咁滯,甚至有好幾套我覺得特別正ge我仲翻煲再翻煲添!煲劇成為左我人生最大ge樂趣^^

不過當中都有心酸ga,由於on檔ge台劇一星期只播一集,我個個星期係咁追,其實追得好痛苦。為左緩和冇劇播戈段期間ge情緒,我就去睇埋綜藝節目。果然,又走火入魔啦!有認真睇過台灣綜藝節目,就知同香港ge有咩分別。台灣ge藝人們比較敬業,而且尺度比較大,乜都可以講,不顧形象ge事都可以做,感覺同觀眾比較親近,呢d都有震憾到我。我甚至誇張到每日唔睇就訓唔著覺呢個地步,好可怕…

隨住煲台劇、追綜藝節目,慢慢鐘意埋佢地ge音樂。無可否認,台灣歌手ge質素其實幾高,唔係靠樣就可以出黎搵食,真係要有實力先會紅。呢一點,亦係衡量我鐘意一個歌手與否ge重要因素。由細到大,我鐘意聽歌、鐘意唱K、鐘意音樂,所以歌呢一樣野,係我生命中ge重要支柱。近年,由於自己有收入,所以有錢支持自己鐘意ge歌手,碟~買落一大堆(但歌仍然照用dn的…),甚麼寫真集、影視集、戲劇寫真書、雜誌等等~都唔放過(有好多到而家都未睇過),豪d甚至成千蚊一張飛ge演唱會都要去睇,仲去過好多次!外人睇黎,我係名副其實ge敗家女,但當中ge樂趣同滿足感,只有我自己同d fans先知道。不過我唔覺得我有幾過份,我只係用行動默默咁支持我鐘意ge偶像,又冇瘋狂到傾家盪產都要出國去追星咁誇張(雖然好想><),所以我算係比較正常啦~

哈台呢條路線,一直走左四五年,我由乜都唔識,變到認得歌手、演員、主持、綜藝咖叫咩名、拍過咩戲、唱過咩歌、爆過咩緋聞。我諗我阿媽都就黎要喊囉,因為背書戈陣唔見我會咁好記性…由此證明左一樣野,興趣對於做一件事ge成敗係幾咁重要!(用力點頭)

不過近年韓風好得好勁,我發夢都冇諗過語言完全不通ge韓國,對我ge影響力可以咁大!我係"PLAY"(註:台灣偶像娛樂雜誌,一個月出一本,間中有出特刊,我一直買左5年囉~)ge熱血fans!

5年前買,講日韓明星ge版數真係五隻手指斬幾隻都仲數得晒。慢慢地,韓星攻佔三分之一、二分之一,甚至到而家ge大大半,根本就變左係一本韓國偶像娛樂雜誌!非常之滿足需要不斷update ge我~

上年暑假戈陣,我開始瘋狂迷上韓國。係我認知入面,最初對韓國有印象其實係更早,可以追溯到"藍色生死戀"、"天國的階梯"、"浪漫滿屋"(OH!原來我好老~)。由於當時年紀仲細,所以唔係好清楚內容講乜,純粹係"電視播我咪睇囉"ge心態,我淨係知韓國d戲大部分都好鐘意sad ending同喊喊喊…

到近年,勾起我條韓劇癮ge非"宮"莫屬啦!第一次覺得,原來韓劇係咁好睇,並唔係淨係識喊。

3.jpg    

呢套"宮",我一共翻煲左3次…可惜之後ge"宮S"接唔到"宮"ge人氣,雖然佢話同"宮"ge內容冇連接關係。記得當年睇"宮"睇到我上晒腦,連手機同電腦wallpaper都要用二王子金楨勛ge相,而家諗番起仲係覺得佢好靚仔~戲又演得好喎~唉~點解唔係男一呢…(離晒題添~回正題)"宮"重拾左我對韓劇呢樣野ge信心,後來睇左好多套,不論新野定舊野,只要網上d人話好睇,我就睇。例如"My Girl"(香港叫"大話妹"<--我好唔滿意呢個名,好貶義~)、"咖啡王子一號店"(我覺得唔係咁好睇)、翻煲"浪漫滿屋"(果然長大左先知咩叫浪漫)等等~

近年韓國大勢,所以我會由台灣偏去韓國都係正常ge~(我要in d~唔認老嘛)首先聲明:我唔係唔鐘意台灣哦,我超愛小豬同S.H.E ga!只不過台灣要睇ge劇我都睇晒咁滯囉,近排又冇乜新野好追,咁咪轉下口味囉…究竟我係點樣開始哈韓呢?其實係有一段故ge…(大家一齊45度角遠望)

話說早兩年韓版"花樣男子(流星花園)"紅到阿媽都唔認得,我又點可以唔睇下呢,唔係同人地邊有計傾呀。

2.jpg  

認真睇落,其實還好,畢竟劇情同台版ge差唔多,但人物比台版ge靚仔靚女好多(F4 sorry啦)。其實我對佢ge男主角好感不大,反而男二~冇錯,又係男二!金賢重明顯靚仔好多,尤其剪短左個頭之後,點解d男二都靚仔過d男一ge呢…

我唔係話男一李敏鎬唔靚仔,只係佢個假自然捲好唔襯佢…由此可見,髮型對人黎講係幾咁重要!(再次用力點頭)呢個都唔係重點,重點係播到第13集ge時候,突然出現澳門議事亭、威尼斯人等地方,仲足足播左成兩集咁多添!其實"宮"最後一集都係澳門路環取景,只係地標唔明顯,我都係見到新福利巴士先知咋…反而"花樣"就去晒d地標ge地方拍攝,澳門旅遊業又更上一層樓啦~多謝!除左咁之外,"花樣"仲同我有d微妙ge緣份…話說當時臨近聖誕,我係新馬路(全澳門算係最有氣氛戈度)行街,點知見到一大堆人係度圍觀,我抱住一副睇八卦ge心態攝左入去,原來有人係度拍緊野。我見到一個身穿粉紅色西裝(同"海派甜心"小豬成日著戈件差唔多)ge金髮男子係度街頭彈結他賣藝賺錢,根住隔離有個阿叔不停咁丟d錢落個結他箱度…哦~原來係拍咁ge戲碼。

4.jpg  

起初我以為戈個係日本男仔,黎澳門取景拍MV,因為佢個look好日系,斯斯文文又唔出聲咁。我發夢都估唔到後來我會瘋狂迷上佢,而且佢私底下竟然係一個無敵四次元男---賢重oppa!好老實講,佢反差大到有d嚇親我,完全同尹智厚係兩個人…可能係因為我由"花樣"開始接觸佢所以先誤以為佢好文靜……

後來睇左好多佢ge戲劇、綜藝節目、MV,發覺佢都幾搞笑,而且戈種搞笑係自然而然,唔係set梗ge~我係由"花樣"溫柔ge尹智厚開始認識金賢重,一直都以為佢好斯文同細心。當睇到"我結-生菜夫婦"入面變成脫線ge四次元小丈夫,我完全O晒嘴囉!

5.jpg  6.jpg  

不得不提,佢同皇甫夫人拍埋一齊,真係好妙,兩個人嚴重瘋癲ge行為,每一集都笑到我個肚好痛,不過其實佢都有浪漫同體貼ge一面。可惜之後賢重要拍"花樣",所以生菜要下車啦,皇夫人喊得好傷心,我都喊得好傷心呀T^T後來搵番SS501剛出道拍ge綜藝節目"謝謝你叫我起床",一邊睇,我頭頂一邊有幾十隻烏鴉飛過。賢重竟然係"超級懶床王",仲要係嚴重到令人髮指戈種!

 

SS501 謝謝你叫我起床 (左到右:政民-永生-賢重-奎鐘-亨俊)

奎鐘最乖,幾乎每次都一叫就起~老么亨俊總係淪為比哥哥們恰ge對象~永生非常注重頭髮管理~政民可以用三個字形容---"暴力王"。"謝謝你叫我起床"有兩大重點一定要睇,因為太好笑~一、賢重煮早餐,吹水吹到暈,死都將紅蘿蔔當火腿、炒年糕落中藥,礦泉水吹成南極冰雪融水…二、懶床大懲罰---超級大媽頭+恐佈化妝侍候!睇完只想講一句"賢重啊,你係偶像啊!形象去左邊呀?"

最近(都唔算好近)SS501 ge "LOVE YA"MV,令我眼前一亮!

↑ "LOVE YA" MV (左到右:政民-永生-亨俊-賢重-奎鐘)

5個當年傻更更ge大男孩,脫變成超級天團,氣勢乜都番晒黎,就好似完全變左另一個人咁,好有型,好man。

再睇埋近期"惡吻"ge天才白勝祖~

只能夠講,賢重oppa你真係令我神經錯亂呀,到底你係個咩人呀?猜不透…猜不透呀…或者,呢d就係你ge魅力!^0^

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()