一個字形容,就係「讚」!嗱~唔睇係你地ge損失哦!

話說小妹我一直都係「惡吻」迷,4年前因為米高ge介紹,開始左我ge台劇生涯。我接觸ge第一部台劇就係「惡作劇之吻」,當時仲未拍第二集哦。好可怕,第一次發現…嘩!呢d偶像劇原來先係我ge菜!始終校園浪漫愛情劇都係適合我呢種年紀ge少女多d,哈哈^^呢幾年,睇左好多台劇、韓劇、日劇,始終都係「惡吻」最得我心,因為劇情好,男主角又超級靚仔!除左原創ge漫畫我未睇過之外,台版、日版、卡通版ge「惡吻」我都睇過晒!當中,台版ge當然係最好睇啦,由林依晨同鄭元暢所演,超正,直到目前為止,我諗我一共睇左有五六次咁多,連第二集都睇左三次囉。

今年,韓國終於拍「惡吻」啦,對於我黎講,實在是大喜訊!我一直都有留意動向,男主角競爭好激烈,要由我最愛ge大帥哥金賢重同鄭容和當中選一個出黎…oh!手掌又係肉,手背又係肉呀!最後金賢重出線,容和就繼續拍「我們結婚了」,咁我兩樣都可以同時睇,哈哈^^

今年ge 9月1號,韓國終於首播啦!我開頭諗住等佢播完先一口氣睇,因為等待真係太苦悶啦。可惜,我連一個星期都忍唔到,咁就開始左我首次追韓劇ge生涯啦!不過韓國比台灣一星期播一集要好,佢逢星期三四播。睇左第一集之後,真係唔係講笑,四年前ge台版「惡吻」歷史重演,我又極速上腦啦!天啊!使唔使咁好睇呀!金賢重飾演ge白勝祖真係靚仔到暈~超直樹!女主角鄭素敏飾演ge吳哈呢又好湘琴,真係超可愛!

而家播到第14集,劇情已經講到勝祖要讀醫,哈呢決心要考護士,即係台版「惡吻2」,進度真係超快哦!睇左咁多集,我發覺韓版同台版雖然內容相似,始終係同一部漫畫改編嘛,但佢地ge演繹方式同順序係好唔一樣,始終韓國ge風俗文化同台灣唔同。

不過我發覺,韓劇好鐘意用搭景,就好似「宮」一樣,我一直以為係真景黎ga,點知原來係搭出黎,超真實,好犀利呀!而且今次哈呢ge造型比湘琴實在好太多啦!呢樣野我係第一集已經留意到,因為我一直都覺得湘琴d衣著好俗氣。反而男主角就求其著都係一個無敵大帥哥!雖然韓版ge勝祖淪陷得好快,冇計,劇情進度快嘛,但咁樣其實都唔錯。韓版將好多台版拖劇ge劇情刪左,完全係一個濃縮版,所以集集都係精華,分分秒秒都係經典。如果想睇detail d,咪睇台版囉,冇乜耐性煲劇ge,咪睇韓版囉,反正劇情大致都一樣。但我唔建議睇日版,年代太久遠啦,無論外型、衣著、男女主角,尤其係女主角,都古老都不得了,睇左我怕會破壞左「惡吻」係大家心目中ge形象。

「惡吻」ge劇情大概係講,同校同級ge笨蛋女主角一直暗戀智商200 ge天才男主角4年,送情信慘遭拒絕後,屋企又因為二級地震冧左。無家可歸ge女主角同佢相依為命ge父親去左佢父親高中好友ge屋企暫住,點知原來就係男主角屋企。住係同一屋簷下ge男女主角,發生左好多又搞笑又曖昧ge事。開頭男主角對女主角不瞅不睬,發生左好多插曲後,先發現自己愛上女主角,並因為女主角而搵到自己ge人生目標。最後佢地結婚,展開左精彩ge新婚生活,但存在好多問題需要佢地一齊去解決,總之成套劇都充斥住LOVE LOVE LOVE就係啦!

日版-惡作劇之吻 (1996)

3a350.jpg 

 

台版-惡作劇之吻 (2005)

It_started_with_a_kiss.jpg 

台版-惡作劇2吻 (2008)

13821_200806011240451.jpg 

 

韓版-惡作劇之吻 (2010)

ap_F23_20100819113855232.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()