今日,係我生日ge大日子。有時候真係唔得唔認老,呢邊ge我大一歲,戈邊d新ge偶像歌手幾乎全部都係90後,差距呀~我唔要有代溝呀~!

 

今年生日ge日子唔多好,撞正星期二。番工ge番工,番學ge番學,我仲要考試添!原本諗住走堂去慶祝生日,點知提早左考試,想唔番都唔得啦……加上DUP仲要OT添,我地更加冇時間係正日可以好好咁慶祝~因此,我地選擇左提前一日去慶祝我生日啦!

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

尋日係勞動節,爭win左ge我,有假放啦!話說前幾日番左白色iphone4,做到嘔晒血咁滯…所以我先唔會為左戈個爛鬼double paid而番工呀~九成仲要OT喎,唔化算!

 

早成個禮拜前,米高已經約好左我,佢話佢勞動節放假,諗住同我提早過生日,去影下相、行下街、食下野咁啦~原本DUP都一齊放ga,點知前幾日佢公司突然要佢五一OT,所以我都唔知算係好事定壞事……總之,最後變左姊妹遊啦^0^

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

尋日,係網上睇左一篇名叫"康熙來了之維尼夫婦"ge文章,只能夠講,作者實在太厲害!真係超真實,而且超爆笑!我一邊睇,個腦即時已經可以一邊構想佢地ge對話情況……皆因,我係康熙迷,亦係維尼迷!

我覺得,如果我唔放上黎share,實在太對唔住廣大群眾啦~

首先介紹一下男主角---Nichkhun先啦~擁有金剛身材ge佢,有一張天使ge臉孔,完美ge泰國王子,野獸派男團2PM ge成員之一。

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

沉靜左幾個月,我又蒲頭啦!

呢段期間,我唔係唔想寫,內容日日都有諗,但就係懶!懶到出汁~冇恆心~冇毅力!成日掛住煲劇(呢個先係main point)~~

今日,突然有感~想發表一篇對於我目前興趣同喜好ge心路歷程(我講緊乜?)~

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

小妹我係2010年11月11號夜晚九點鐘左右正式回歸澳門ge懷抱啦!不過一出港澳碼頭就即刻開始抱怨,點解成條街咁多垃圾!點解d海水咁黑!oh~去左沖繩五日,實在正到令我樂而忘返呀~~~雖然今次去旅行係病住去,病住番,但沖繩呢個地方真係好適合度假!(撇除d yen超貴之外……)總括黎講,就係 I LOVE OKINAWA VERY MUCH LA!!!

 

第一日,即7號戈日,朝早六點起身,七點一個字已經到左港澳碼頭,等等等…坐八點半船去香港機場。今次好方便,因為D行李完全唔使自己拎,搭船前寄存左就一直到沖繩機場先拎,爽!第一次係香港機場由1號閘口行到70號閘口,真係幾攞命!嘩~個機場大到阿媽都唔認得,澳門戈個應該可以收皮…雖然路程長左少少,但勝在商店亦唔少,簡直就係威尼C機場版,乜名牌都有得賣,臨走都要撈番你地一筆!我地搭11:55機,原來只需要2個鐘,我即時精神晒!因為我好討厭搭太耐飛機…到左沖繩,降落係那霸機場,個機場其實都幾細,不過最搞笑係除左要打手指模,仲要影埋相,保安超嚴!過晒關之後我地搭的士去check in。嘩!500yen起錶,仲要已經係最平戈種的士!問你死未?差唔多係澳門ge 4倍,超金!去到酒店,總共千幾yen,突然發覺,沖繩d的士佬都幾好搵^^check in後,我地出去搵野食。由於日本比中國快一粒鐘,所以我地6點都未夠已經食晚飯。第一日我地去食海鮮,真係好鮮,樓下買完,樓上即煮,而且勁好味!不過當然又係金金金啦~好似要成一萬yen左右。食完野,行左陣街,好早就番左酒店休息囉。呢日,係五日行程最唔好ge一日,因為一落機已經落雨,而且落到夜晚都未停,搞到我地好擔心會影響之後ge行程。

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今日係2010年11月7日,係本小姐衝出澳門呢個鬼地方ge大日子!仲有幾個鐘,就要出發囉,我興奮到而家仲未訓得著呀!反正要搭一個鐘船同四個鐘飛機,到時再訓啦,哈哈!今次係第一次係香港飛,我要多謝米高同佢老公ge協助,我先唔使盲踪踪咋。第一次唔使自己plan行程ge自由行,真好!

記得我之前發誓過兩年內一定要去日本,終於做到啦,好有成就感!不過今趟沖繩之旅好唔抵呀,我地八月底已經book好晒機票,戈陣d yen升到9,諗住佢出發前幾個月會跌少少啦,點知一直升升升,今日係9.55!前幾日仲升到9.6幾,我逼住係最貴戈日換左錢…真係暈低。加上呢輪中日關係又惡化,所以都咪話今次旅行可以好安心,再加埋係自駕遊……希望一切順利啦!

雖然旅行係好開心,但今次我冇之前咁期待,皆因出發前要交兩大份報告又要測驗,真攞命!可能呢排公司人事變動,搞到多左好多野做,放工又要做報告,天氣又變,結果我係做完第一份報告ge時候就即時病左!旅行前兩日先黎病,唔通連個天都唔鐘意我?最可憐係病左都冇得休息,因為最後一份報告係旅行前一日交,而且我戈組完全未郁過。最後,利用病假+通頂,連續馬不停蹄30個鐘,終於放下心頭大石啦!不過可憐ge係我缺乏休息,睇醫生食埋藥都冇起色……而家個喉嚨仲係比火燒緊,女高音亦不見了,咳到甩肺,但只要唔好發燒就得啦,否則我ge OKINAWA之旅不但會泡湯,仲會連累他人…

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

唉!本小姐呢個月真係忙到嘔!

距離我ge OKINAWA HAPPY HAPPY之旅仲有10日。原本我係應該好期待ge,因為之前去旅行都係咁,但今次竟然冇!去之前要交2大份報告,又有ENG presentation,又要測驗,最慘係報告到而家仲只係半桶水,真係好擔心>< 跟住去完旅行番黎戈個星期又要考試,識分身都搞唔掂囉!仲有,近排無啦啦中日關係又惡化,d yen仲衰,由八月底等到而家仍然居高不下,仲同我升到上95!由於今次係自駕遊,所以安全方面都有少少擔心……咁ge情況下去OKINAWA,我真係唔知應該開心定唔開心囉~~

上星期,我公司做年底員工評估,當然又係冇好野啦…最慘係我臨評估前戈幾日,唔知點解比人搵到好多我做錯野ge case出黎,大大小小都有,頂!都唔知係咪專登ga!有乜理由係評估前一次過浮晒出黎喎,搞到我又比人喪插!但呢樣都唔夠衰,最賤格係我覺得公司利用員工評估黎遮掩威逼員工ge醜態。我戈team得4條友,隔離team走左1個,要係我地度調1個過去,即係我地又少左人手啦。平時4個人都已經好唔夠用,因為每日總有人會放下例假呀年假之類,而家得番3個人,大家放假絕對唔可以重疊。最慘係我要番學戈幾日佢地一定要就我番早,即係其他戈2個都要番晏,否則又係搞唔掂。換句話說講,我又欠落同事一大堆人情。最慘係,評估ge時候,我super同我講:年底會有一大堆超筍ge offer出,又準備賣iphone4,一定會比以前更多野做更忙,我地要有心理準備經常開OT,由於少左1個人,所以開OT唔會再只係以前ge一兩個鐘,可能要更多,病假呀、年假呀戈d野,要自己好好分配下,因為好缺人手…你地睇下,呢d說話擺到明就係警告緊我地唔準攞假、要日日準備開OT!都痴線ga,走左個人唔夠人唔識去請人呀?經濟唔好ge情況下一年賺七億都唔請人,1個人當n個人用,想折磨死d員工咩,咁樣唔病就出奇啦,病戈陣又暗寸我地話冇得攞病假,咁佢玩晒啦!呢間公司真係超低能囉!我最激氣就係我地間死人公司開OT係完全冇錢補!因為佢覺得係你能力不足ge問題!仲話之後多野做到可能唔止開一兩個鐘OT,咁ge說話都講得出!PH番工又冇假補!大佬,人地黎打工係搵餐晏仔咋,唔係賣命囉!多勞係咪應該多得先?OT補錢PH補假呢d野,係天經地義ga喎,咁都要剝削我地,唔通外國公司ge規矩係咁咩?但呢度係澳門囉!咁算點先?搵我地笨實呀?所以呀,而家一個二個都就黎頂唔順啦,個個都想轉工,到時個個走晒,呢度就由得佢死啦!真係好激氣呀!激死人啦!!!

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

一個字形容,就係「讚」!嗱~唔睇係你地ge損失哦!

話說小妹我一直都係「惡吻」迷,4年前因為米高ge介紹,開始左我ge台劇生涯。我接觸ge第一部台劇就係「惡作劇之吻」,當時仲未拍第二集哦。好可怕,第一次發現…嘩!呢d偶像劇原來先係我ge菜!始終校園浪漫愛情劇都係適合我呢種年紀ge少女多d,哈哈^^呢幾年,睇左好多台劇、韓劇、日劇,始終都係「惡吻」最得我心,因為劇情好,男主角又超級靚仔!除左原創ge漫畫我未睇過之外,台版、日版、卡通版ge「惡吻」我都睇過晒!當中,台版ge當然係最好睇啦,由林依晨同鄭元暢所演,超正,直到目前為止,我諗我一共睇左有五六次咁多,連第二集都睇左三次囉。

今年,韓國終於拍「惡吻」啦,對於我黎講,實在是大喜訊!我一直都有留意動向,男主角競爭好激烈,要由我最愛ge大帥哥金賢重同鄭容和當中選一個出黎…oh!手掌又係肉,手背又係肉呀!最後金賢重出線,容和就繼續拍「我們結婚了」,咁我兩樣都可以同時睇,哈哈^^

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

10月15日,DUP黎接我放學,我一落樓下,正尋找小黃ge身影…噫?奇怪啦,佢咁搶眼,冇理由唔見ga?點知,我再瞄一瞄,一部好熟悉ge車係我面前出現!再望下個車牌…啊~我ge愛車終於回歸啦!一個月冇見,換左鈴,成架又翻新左!戈個死DUP原來戈朝一早就去攞左番黎,只係瞞住我諗住比個驚喜我。呵呵,我實在太高興啦^0^

 

10月16號係重陽節,今次終於爭贏左,有假放啦!原本戈日諗住去松山登高買個風車轉下運,因為已經n年冇去過。點知,例牌…一放假就訓到唔願起身!原本八點幾醒左,諗住起身ga啦,但又冇呢個意志。九點幾十點幾又醒左一次,都係唔得,個人好似痴住左張床咁。最後……還是宣佈放棄!不過我地晏晝都出左去食飯行街,去左高士德、新馬路,又係呢d地方囉,冇計~澳門太細。夜晚等表姐阿誠放工一齊去食飯,周圍都好爆呀!最後去左風順食骨煲,仲要係同人搭枱咋…

KIKO 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

今日本小姐打敗仗。其實早兩日已經有D徵狀,不過諗住小事,所以冇乜點注意…點知尋晚開始出大事,個口痛到連野都食唔到,超級無敵痛!!!最後請左日假,去左鏡湖睇醫生。第一次睇耳鼻喉科,原來要等超勁爆耐!我去第二科覆完診番黎仲未輪到我=.="耳鼻喉科勁恐怖,要坐係一張類似係睇牙醫ge椅度照,而且個醫生好死惡!check完後,原來我係喉嚨發炎,都幾嚴重…最慘係我脷根位置生左兩粒應該係飛滋ge野,搞到連郁一郁條脷都痛!即係話連講野都痛…

IMG_8515.JPG 

睇完醫生,攞左一大堆藥番黎,原來連食藥都咁鬼煩!一d1日4次,一d又1日3次,有d又1日2次,有d1日1次,有d話要臨瞓食,有d話要飯後食,有d又話要空肚食…天啊!煩都煩死我啦!!!但為左可以有健康ge身體享受我下個月ge OKINAWA之旅,煩極都要食…

KIKO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

1 2